کلاس های توابع تحلیلی چندارز شامل عملگر خطی

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم
  • نویسنده ناصر رحمانی
  • استاد راهنما سعید شمس
  • سال انتشار 1391
چکیده

دراین پایان نامه نخست چند لم اساسی راآورده ایم که درقسمت های بعدی از آنهااستفاده شده است. سپس به معرفی کلاس ها پرداخته ایم ،قضایایی دررابطه بااین کلاس ها آورده ونیز روابط شمول دراین کلاسها رابررسی کرده ایم.درپایان عملگر انتگرالی رامعرفی کرده ودراین رابطه قضایایی آورده ایم.

منابع مشابه

زیر کلاس های خاص توابع تحلیلی شامل مرتبه ی مختلط

در این پایان نامه ابتدا در مورد توابع تک ارز و خواص تحلیلی وهندسی آنها مطالعه می کنیم. سپس به کمک پیروی زیر کلاسهای s*(?) ، s*b(?) وm[b,a](?) ازتوابع تک ارزبا مرتبه ی مختلط راتعریف کرده و برآورد ضرایب ونتایج پیروی را در این زیر کلاسها مورد بحث وبررسی قرار می دهیم.

15 صفحه اول

کلاس توابع تحلیلی تعریف شده بر اساس عملگر دیفرانسیی جدید

توابع شرط تعلق هر کدام از توابع به هر یک از دسته ها مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و سپس خواصی مانند خواص همسایگی ها وخواص شمول وتوابع تحلیلی محدب ورشد وتوسیع قضایا وضرب هادامارد وغیره مورد بررسی قرار میگیرد در کل مقاله توابع با سری تیلور خاص با ضرایب مثبت تعریف شده بر دیسک واحد می باشند در این بحث عملگر دیفرانسیلی جدیدی معرفی شده وبا استفاده از ان خواص مهمی برای توابع متعلق به هر کدام از دسته ها...

همسایگی های رده جدیدی از توابع همساز چندارز

ما در این پایان نامه کلاس جدیدی از توابع چندارز را تعریف نموده و با استفاده از عملگر دیفرانسیل، شرایط کافی، ترکیبات محدب این کلاس را محاسبه خواهیم کرد. همچنین ما مشمول بودن همسایگی های توابع همساز چندارز را مطالعه خواهیم کرد.

عملگر های کلاس -j و ابردوری بودن

در این مقاله عمل کردن عملگر های مختلف را بررسی کرده و اسامی مانند دوری بودن و ابردوری بودن و یا از کلاس j بودن را بررسی می کنیم

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023